خبرگزاری فارس خبر داد:
شورای نظارت بر صدا و سیما در نامهای به عزتالله ضرغامی ریاست این سازمان، در هفت مورد نسبت به پیامهای بازرگانی رسانه ملی تذکر داد.
در این نامه نسبت به معرفی و ترویج نمادها و نمودهای مرتبط با سبک زندگی غربی در پیامهای بازرگانی و ترویج اشرافی گری و تجمل پرستی در این پیامها انتقاد شده است.
شورای نظارت بر صدا و سیما همچنین نسبت به استفاده ابزاری از زنان و ترویج نوعی مانکنیسم در تبلیغات کالاها و موسسات در پیامهای بازرگانی و ترویج انگارههای تبلیغاتی نظام سرمایهداری از قبیل اغواگرایی، ایجاد حرص و طمع و تحقیر در بین مردم از طریق این پیامها و تبلیغ کالاهای خارجی و محصولات غرب در جهت ترویج مصرف آن کالاها در مقابل کالای داخلی به ضرغامی تذکر داده است.
استفاده ابزاری از نمادها و اماکن مذهبی و استفاده از اماکن و خانهها با معماری غربی در جهت ترویج سبک زندگی غربی در پیامهای بازرگانی رسانه ملی از دیگر موارد مورد انتقاد شورای نظارت بر صدا و سیماست.
شورای نظارت بر صدا و سیما در نامهای به عزتالله ضرغامی ریاست این سازمان، در هفت مورد نسبت به پیامهای بازرگانی رسانه ملی تذکر داد.
در این نامه نسبت به معرفی و ترویج نمادها و نمودهای مرتبط با سبک زندگی غربی در پیامهای بازرگانی و ترویج اشرافی گری و تجمل پرستی در این پیامها انتقاد شده است.
شورای نظارت بر صدا و سیما همچنین نسبت به استفاده ابزاری از زنان و ترویج نوعی مانکنیسم در تبلیغات کالاها و موسسات در پیامهای بازرگانی و ترویج انگارههای تبلیغاتی نظام سرمایهداری از قبیل اغواگرایی، ایجاد حرص و طمع و تحقیر در بین مردم از طریق این پیامها و تبلیغ کالاهای خارجی و محصولات غرب در جهت ترویج مصرف آن کالاها در مقابل کالای داخلی به ضرغامی تذکر داده است.
استفاده ابزاری از نمادها و اماکن مذهبی و استفاده از اماکن و خانهها با معماری غربی در جهت ترویج سبک زندگی غربی در پیامهای بازرگانی رسانه ملی از دیگر موارد مورد انتقاد شورای نظارت بر صدا و سیماست.
0 نظرات:
ارسال یک نظر